وي اضافه کرد: بيش از 200 شرکت داخلي و خارجي از کشورهاي چون هندوستان، ترکيه، تايلند، اندونزي، دانمارک، آلمان و غيره در فضايي بيش از 2هزار متر مربع حضور خواهند يافت.
وي جلب مشارکتهاي داخلي و خارجي جهت سرمايهگذاري در مجتمعهاي مذکور و معرفي تواناييهاي موجود تاسيسات و اماکن گردشگري ايران را از جمله اهداف اين نمايشگاه ذکر کرد و افزود: گسترش بازار فروش و ايجاد حوزههاي جديد در بازرگاني و ارايه خدمات توريستي و نيز تبادل دانش مديريتي و همکاريهاي منطقهاي در حوزه خليجفارس از اهداف ديگر اين نمايشگاه است.
اسفنديار ارتباط مستقيم و رو در روي صاحبان صنايع گردشگري داخلي با همتايان خارجي خود را از عوامل ديگر برپايي نمايشگاه خواند و با اشاره به عزم جدي دولت در فراهم ساختن امکانات براي گردشگران داخلي و جذب گردشگران خارجي به کشور گفت: معرفي پتانسيلها و توسعه ارتباطات در حوزه صنفي گردشگري در الويت برنامههاي ميراث فرهنگي قرار دارد./102
انتهای پیام/